Clarna
<placement-klarna
data-key="top-strip-promotion-auto-size"
data-locale="nl-NL"
thème de données = "sombre"
></placement-klarna>
<!-- fin du placement -->
Bezorgopties
Ik heb mijn pakket (nog) niet ontvangen, wat kan ik doen?
We begrijpen dat het vervelend kan zijn als u uw pakket niet hebt ontvangen. Om dit probleem op te lossen, raden we aan de volgende stappen te volgen:
- Controleer de Track & Trace-informatie: Als u een verzendbevestiging hebt ontvangen, controleer dan de Track & Trace-link of het trackingnummer van uw pakket. Hiermee kunt u de status van uw levering volgen en zien waar uw pakket zich bevindt.
- Leveringstermijn controleren: Controleer de geschatte leveringstermijn van het product die je bij je bestelling hebt ontvangen. Soms kan het iets langer duren dan verwacht vanwege onvoorziene omstandigheden.
- Buren of gezinsleden raadplegen: Vraag bij uw buren of gezinsleden of zij mogelijk het pakket voor u hebben aangenomen. Het kan zijn dat de bezorger het bij een naburig adres heeft afgeleverd.
- Contact opnemen met de vervoerder: Als de Track & Trace-informatie aangeeft dat het pakket is afgeleverd, maar u hebt het nog steeds niet ontvangen, neem dan direct contact op met de vervoerder (bijv. PostNL, DPD, GLS) om het probleem te melden. Zij kunnen vaak meer informatie bieden over de levering.
- Neem contact met ons op: Als de bovenstaande stappen geen oplossing bieden, neem dan contact met ons op, zodat wij u verder kunnen assisteren. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen en ervoor te zorgen dat u alsnog uw bestelling ontvangt.
We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan veroorzaken en waarderen uw geduld terwijl we samenwerken om een oplossing te vinden.
Met welke verzender wordt mijn pakketje verstuurd?
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL/DPD/Bpost/GLS. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Moet ik verzendkosten betalen?
De verzendkosten binnen NL bedragen:
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
De verzendkosten naar BE/DE/FR bedragen:
€ 7,95 voor bestellingen onder de €50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-.
Precieze verzendkosten voor andere bestemmingen worden berekend bij het afrekenen.
Hoe snel wordt mijn order verzonden?
Bestel je op een werkdag voor 15:00 uur, dan wordt je bestelling vaak nog dezelfde dag verzonden en hooguit de volgende (werk)dag. Bestellingen geplaatst tijdens het weekend worden op maandag verwerkt.
De levertijd varieert van 1 tot 3 werkdagen afhankelijk van de locatie en timing van de bestelling.
Kan ik mijn pakketje volgen?
Ja, zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met een track & trace code waarmee u de voortgang van uw levering kunt volgen. We gebruiken voornamelijk PostNL, DPD en GLS voor onze leveringen.
Levert BlackCharge ook internationaal?
Ja, wij verzenden bestellingen binnen heel Europa. De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen en zijn afhankelijk van de bestemming.
Betaalmethoden
Welke betaalmogelijkheden accepteren jullie?
Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden om het voor u zo eenvoudig mogelijk te maken om uw bestelling af te ronden. De geaccepteerde betaalmethoden variëren per land, maar over het algemeen kunt u bij ons betalen met:
- iDeal
- Creditcard
- Bancontact
- Giropay
- Klarna
- Billink
- Apple Pay
- Google Pay
Houd er rekening mee dat de beschikbaarheid van deze betaalmethoden kan variëren afhankelijk van het land waarin u zich bevindt. Bij het afrekenen worden de beschikbare betaalopties voor uw specifieke locatie weergegeven, zodat u veilig en gemakkelijk kunt betalen.
Ik heb een bedrijf binnen de EU, kan ik producten kopen met het 0% BTW tarief?
Als u over een geldig Europees BTW nummer beschikt is dit mogelijk. Neem even contact op met ons via info@blackcharge.nl, geef aan welke producten u wilt hebben via intracommunautaire verwervingen en vermeld hierbij uw BTW-nummer. Wij sturen u vervolgens een aangepaste bestelpagina waarmee u uw bestelling af kunt ronden met 0% BTW.
Retourneren
Kan ik mijn product ook ruilen?
Het direct ruilen van een product is helaas niet mogelijk. Als u een goedgekeurde retouraanvraag hebt, ontvangt u doorgaans binnen vijf werkdagen uw geld terug. Vervolgens heeft u de vrijheid om een nieuwe bestelling te plaatsen. U kunt er ook voor kiezen om direct een nieuwe bestelling te plaatsen nadat uw retouraanvraag is goedgekeurd. Op deze manier kunt u snel het gewenste product ontvangen zonder dat u hoeft te wachten op de terugbetaling. Als u hulp nodig heeft bij het plaatsen van uw bestelling, staan wij altijd klaar om u te assisteren.
Hoe verloopt het retourproces?
U kunt uw bestelling retourneren door deze aan te melden via info@blackcharge.nl.
Vervolgens dient u op eigen kosten uw product naar ons te retourneren. In sommige gevallen kunnen wij u voorzien van een retourlabel.
Nadat wij uw bestelling in goede orde hebben ontvangen, (zie hiervoor onze retourvoorwaarden), starten wij uw terugbetaling doorgaans binnen 24 uur. U ontvangt het terug te betalen bedrag binnen 5 (werk)dagen, via dezelfde wijze als waarmee u heeft betaald.
Hoe verloopt het garantieproces
Wij streven naar de hoogste kwaliteit van producten en diensten. Als u een garantieaanspraak wilt maken, volg dan deze stappen:
- Meld uw garantieaanspraak aan:
Stuur ons een verzoek via info@blackcharge.nl. Zorg ervoor dat u het aankoopbewijs en een gedetailleerde beschrijving van het probleem bij de hand hebt. Vaak vragen wij om een korte video waarin het probleem naar voren komt, zo kunnen wij u sneller helpen. - Beoordeling van uw garantieaanspraak:
Ons team zal uw garantieaanspraak beoordelen en de aard van het probleem analyseren. Indien nodig kunnen we aanvullende informatie van het defecte product opvragen. - Goedkeuring van de garantieaanspraak:
Als uw garantieaanspraak wordt goedgekeurd, ontvangt u instructies over hoe u het product naar ons kunt retourneren voor inspectie. Zorg ervoor dat het product goed is verpakt, om schade tijdens het transport te voorkomen. - Inspectie en reparatie/vervanging:
Na ontvangst zal ons technische team het product grondig inspecteren. Afhankelijk van de aard van het probleem, wordt het product gerepareerd of vervangen. We streven ernaar dit proces zo snel mogelijk af te ronden. - Terugzending of vervanging:
Zodra de reparatie is voltooid of het nieuwe product klaar is voor verzending, ontvangt u deze zo spoedig mogelijk. Als het product wordt vervangen, wordt het nieuwe product naar uw bij ons bekende adres verzonden volgens de standaard leveringstermijnen.
Houd er rekening mee dat de garantieperiode kan variëren afhankelijk van het product. Gedetailleerde informatie over de garantievoorwaarden van specifieke producten vind u op onze website of in de meegeleverde garantiedocumentatie.
Als u verdere vragen hebt over het garantieproces of als u hulp nodig hebt bij het indienen van een garantieaanspraak, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag klaar om u te assisteren en ervoor te zorgen dat uw garantieaanspraak soepel verloopt.